آنتی ماسون & صهیون
دو شنبه 26 تير 1386برچسب:, :: 19:18 ::  نويسنده : رضا

با سلام خدمت همسنگران گرامی

پوسترهای ضد اسرائیلی در ایستگاه های قطار نیویورک

لابی های صهیونیستی نیویورک با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن نصب چنین تصاویری، خواستار برچیده شدن فوری آن از ایستگاه های قطار شدند زیرا آن را اقدامی تحریک آمیز خواندند.

[تصویر:  24085_D2PT5I8W_pic.jpg]
به گزارش شیعه آنلاین، نصب همزمان پوسترهای ضد اسرائیلی در بیش از 50 ایستگاه قطار در ایالت نیویورک آمریکا، تعجب شهروندان آمریکایی و خشم رژیم اسرائیل و لابی های صهیونیستی در آمریکا را برانگیخت.

در این پوستر عکس، نقشه چهار دوره زمانی تشکیل شدن رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی از سال 1988 تا به امروز به نمایش گذاشته شده است. در واقع مراحل اشغالگری رژیم اسرائیل نشان داده شده است.


در همین راستا یکی از صهیونیست های مقیم آمریکا با انتشار مقاله ای نسبت به نصب چنین پوسترهایی به شدت ابراز نگرانی کرد و افزود: به نظر بنده انتشار و نصب چنین تصاویری به شهروندان یهودی آمریکا که مقیم نیویورک هستیند، آسیب شدیدی خواهد زد زیرا نشان می دهد که اسرائیلی ها اشغالگر و تجاوزگرند و زمین دیگران را دزدیده اند.


از سوی دیگر لابی های صهیونیستی نیویورک با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن نصب چنین تصاویری، خواستار برچیده شدن فوری آن از ایستگاه های قطار شدند زیرا آن را اقدامی تحریک آمیز خواندند.
شیه آنلاین


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

خدا : حرمت بنده من از حرمت کعبه بالاتر است . ***************** قطعه گمشده ای از پر پرواز کم است یازده بار شمردیم و یکی باز کم است این همه آب که جاریست، نه اقیانوس است عرق شرم زمین است که سرباز کم است..... خ
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نور و آدرس soltanh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان